Ką galima ir ko negalima valgyti ant tuščio skrandžio (0)

Anonimusas
+ 2 - 0
Autorius: ŠeimaIrNamai.eu
Šaltinis: http://seimairnamai.eu/ka-gali...
7536-10-02 (2018 m.), skaitė 189
0

Visų mitybos normų pažeidinėjimu – štai kuo užsiima dauguma žmonių kiekvieną rytą, nors galvoja, jog puikiausiai žino, kas yra naudingi pusryčiai.. Yra produktų, kurie, nepaisant visos savo regimos naudos, iš tikrųjų nieko gero tuščiam skrandžiui neduoda.

KENKSMINGI IR NAUDINGI PRODUKTAI PUSRYČIAMS

Nenaudinga – cukrumi turtingos vaisių sultys

Vaisių sultys – tikri cukraus sandėliai. Netgi vartojant nedideliais kiekiais ant tuščio skrandžio, staigiai pakyla cukraus lygis kraujyje. Dėl to, be žalos sveikatai, vaisių sultys ant tuščio skrandžio apdovanoja žmogų nepasitenkinimo jausmu, daro energetiškai pažeidžiamu, žmogus gali visą dieną jaustis mieguistas.

Naudinga – avižų dribsniai

Avižinė košė švelniai padengia skrandžio sieneles, sukurdama apsauginį barjerą. Ji neutralizuoja kenksmingą druskos rūgšties poveikį. Šioje košėje taip pat esama tirpių elementų, kurie mažina cholesterino lygį, pagerina virškinimą ir padeda susigerti gyvybiškai svarbiems mineralams, baltymams ir angliavandeniams. Suvalgę porciją avižinės košės, jausitės sotūs gerokai ilgiau, nei po suvalgyto jogurto.

Nenaudinga – pomidorai

Jei kenčiate nuo skrandžio refliukso ar rimtesnių problemų, tokių kaip opa, reikia suvesti iki minimumo, o geriausiai visai pašalinti iš rytinio valgiaraščio pomidorus. Dažnai juos naudoja kepant omletus, tačiau mažai kas žino, kad pomidoruose esama pakankamai daug tanino rūgšties, kuri didina skrandžio rūgštingumą ir stiprina refliukso simptomus.

Naudinga – kiaušiniai

Labai naudingas produktas pusryčiams, ir visiškai nesvarbu, kokiu pavidalu juos valgote. Ryte suvalgyti kiaušiniai padeda žymiai sumažinti kalorijų vartojimą visą likusią dieną.

Naudinga – mėlynės

Vienos iš pačių naudingiausių uogų. Turi mažai kalorijų, gerina atmintį ir medžiagų apykaitą, stabilizuoja kraujo spaudimą ir gerina kraujotaką. Visi išvardinti pliusai dar labiau sustiprėja, jeigu mėlynės valgomos pusryčiams. Galima pridėti šių uogų į avižinę košę, salotas ar valgyti kaip savarankišką patiekalą.

NAUDINGI IR NENAUDINGI PRODUKTAI ANT TUŠČIO SKRANDŽIO

Naudinga – arbūzas

Puikus variantas tiems, kuriems iš pat ryto norisi pasimėgauti vaisiais. Jis pasotina organizmą skysčiais, o dar arbūzuose esama didelio kiekio likopino, akims ir širdžiai naudingos medžiagos.

Nenaudinga – kava ir arbata

Daugumai žmonių rytinis puodelis arbatos arba kavos – kasdienis ritualas. Kad neištiktų bėda, pasistenkite rytinę kofeino porciją suvartoti drauge su kokiu nors kitu produktu. Geriant ant tuščio skrandžio, galima išprovokuoti šleikštulį ir diskomfortą skrandyje. Kava padidina rūgštingumą, paaštrina gastrito ir refliukso simptomus.

Naudinga – riešutai

Riešutai, kaip taisyklė, nevartojami pusryčiams, tačiau juose esama daug sveikų riebalų ir baltymų. Valgant riešutus per pusryčius, pagerėja virškinimas, normalizuojasi pH lygis, sumažėja opų ir rūgšties pertekliaus skrandyje rizika.

Nenaudinga – citrusai

Šis draudimas galioja ne visiems citrusiniams vaisiams, o visų pirma greipfrutams ir apelsinams, kadangi jie gali suerzinti jau sudirgintą apatinę virškinimo trakto dalį. Dėl to citrusų vartojimą ant tuščio skrandžio reikėtų smarkiai apriboti ar apskritai nutraukti.

Naudinga – papaja

Šiame vaisiuje esama galingo fermento papaino, kuris, kaip manoma, padeda virškinti ir sumažina storosios žarnos vėžio riziką, išvalydamas virškinimo traktą nuo laisvųjų radikalų.

NAUDINGAS IR NENAUDINGAS MAISTAS IŠALKUS

Nenaudinga – kepiniai iš tešlos

Gerai pagalvokite, prieš vartodami pusryčiams pyragaičius ar bandeles. Jose esama mielių, mikroorganizmų, kurie erzina skrandžio sieneles ir gali išprovokuoti meteorizmą.

Naudinga – grikių košė

Grikiai labai švelniai stimuliuoja virškinimą. Tai puikus baltymų, geležies ir vitaminų šaltinis. Grikiai labai lengvai adaptuojami prie bet kokių patiekalų, dėl to drąsiai pridėkite jų į kokteilius, blynų ir vaflių tešlas.

Naudinga – daiginti kviečiai

Du valgomieji šaukštai daigintų kviečių aprūpins jus 15% rekomenduojamos vitamino E ir 10% folio rūgšties dozės. Daiginti kviečiai labai sklandžiai sureguliuos jūsų virškinimo sistemą kokybiškam darbui.

Nenaudinga – gazuoti gėrimai

Gazuotų gėrimų vartojimas – viena pagrindinių nutukimo priežasčių, tačiau netgi be cukraus šie gėrimai nerekomenduojami vartojimui, ypač ant tuščio skrandžio, kadangi gali pažeisti skrandyje gleivinę ir kraujotaką. O tai savo ruožtu komplikuos virškinimą, sukels vidurių užkietėjimą.

Naudinga – kukurūzų košė

Košė iš kukurūzų miltų pašalins iš organizmo toksinus ir sunkiuosius metalus. Ji normalizuoja žarnyno mikroflorą, leisdama žmogui jausti sotumą pakankamai ilgą laiko tarpą.

abcfact

100% Plius 100% Plus
0% Minus 0% Minus
2   0
Komentarai: 0

Siųsti komentarą



Kaip suformuoti įprotį – paprasti patarimai
Gyvenimą keičiančios idėjos (1)
Visos problemos išspręstos, o automobilių paklausa - tiesiog žvėriška? „Tesla“ išplatino 3-iojo ketvirčio pardavimų ataskaitą - rezultatai įspūdingi, augimas matuojamas kartais, numatoma plėtra į Europą ir Kiniją (4)
Labiausiai paplitę košmarai
Europoje padidėjo susidomėjimas Rusijos animaciniais filmais
Liberalas laisvėje – grėsmė visuomenei (2)
Oi, viskas! Moteriškos logikos klasika
Moterys, kurių neišmokė mylėti (1)
V. Balkus. Ypatinga Vilniaus vieta „nenusipelnė“ net nuorodos (nuotraukos)
T. Baranauskas. „Kelias” į niekur… (III)
Kova su Baltarusijos AE vėjo malūnu
Klaidingi darboholikų įsitikinimai
Tokių dalykų apie Staliną ir Hitlerį mažai kas žino: sadizmas, homoseksualizmas ir orgijos (2)
Taikios demokratijos priemonės (1)
Damai nereikia įrodinėti, kad ji dama
Ką pirmiausia užpuls Rusija - Estiją, Latviją ar Lietuvą? Tiesa, šiek tiek keista, kodėl taip lėtai puola...
T. Baranauskas. „Kelias“ į niekur… (II) (3)
Žvilgsnio paslaptys
Lidžita Kolosauskaitė. Išdulkintų smegenų nacija
Abortų aktyvistai atskleidė strategiją, kaip kritikuoti sąžinės prieštaravimus
Skandalas mokslo pasaulyje: mokslininkų skelbtos feikinės naujienos apie genderizmą sudrebino jo pamatus (1)
Moters atsakomybė (2)
Kaip priimti svarbius sprendimus?
Juozui Budraičiui – septyniasdešimt aštuoneri: pokalbis su knygininku ir fotografu

VISI STRAIPSNIAILIETUVAPASAULISKAIMYNAISMAGUMAI