Politinė vagystė ir kiti masoninių neužmirštuolių galai

Autorius: Vytenis Aleksandraitis Šaltinis: https://www.facebook.com/vyten... 2016-01-15 00:52:37, skaitė 2607, komentavo 0

Politinė vagystė ir kiti masoninių neužmirštuolių galai

Vakar PO SAUSIO 13-OSIOS renginio MAN PAVOGĖ KEPURĘ SU TRISPALVE įmegzta juostele, kai nuėjau į restoraną papietauti su Sąjūdžio tarybos kolega. Kepurė kabėjo kabykloje virš striukės ir nepastebėjau, kaip nukabino, nors šalia kabyklos pietavome ir diskutavome. Garantuoju, kad tai POLITINĖ VAGYSTĖ, nes pavogęs mano kepurę, tikrai, jos nenešios, ją kur nors demonstratyviai numes... Juolab, visi Jonavoje mane pažįsta ir žino, kad aš per sausio ir rugpjūčio įvykius važinėjau po miestą su megafonu ir kviečiau į Vilnių važiuoti, visad būnu garsiausio kovo 11-osios bėgimo komentatoriumi. Su šita kepure po šalmu dviračiu žiemą per Baltarusiją keliavau - visur gudai mane šiltai priimdavo, pamatę trispalvę. Su ja net kitapus Dniepro buvau, kur prieš 500 metų vyko Oršos mūšis, kurį aprašiau ir todėl Facebook-e kažkokių spec. struktūrų hakerių buvo 3 kartus naikinamas mano istorinis to mūšio pamąstymas, įsiveržiant į soc. tinklo serverius, esančius JAV. Mat, kažkam nepatiko mano nauji istoriniai pastebėjimai, susieti su šių dienų Rusijos veiksmų politika.

Apie sausio įvykius Jonavoje aš dar aprašysiu naujai atkurtame žuranele Taurosta. Taip vadinasi upelis, įtekantis prieš Jonavą, ir taip vadinosi Kultūros fondo klubas iš kurio išsirutuliojo Sąjūdis Jonavoje bei jo sukurtas laikraštis taip pat šio upelio vardu.

Kadangi su dviračiu ekspediciją atlikinėjau labai svarbiomis vietomis, todėl esu įsitikinęs, kad istoriją reikia gerbti ir nesityčioti iš jos. Ne taip, kaip Neužmirštuolės įsiūlytojas Vaidas Saldžiūnas, angliškais keiksmažodžiais soc. tinkle išniekinęs tautinius simbolius. Be to reikia gerbti ir žinomą pasaulyje Neužmirštuolę, skirtą žuvusiems už masonų idėjas – už skleidžiamas jų laisvės idėjas.

O prasmė Neužmirštuolės, lotyniškai vadinamos Myosotis, reiškiančios pelės ausį, simbolizavo, matyt, simbolizuojančią budrumą, masonų uždarumą nuo jų persekiojimų, kad ir Lietuvoje po LDK sunaikinimo. Juk žiedeliai labai panašūs į gerai girdinčią pelytės ausytę. Matyt, masonai ir pasirinko vieną žiedą, o ne žiedyną, kaip ši žydinčių augalų grupė yra pasklidusi gamtoje ir visai ne taip, kaip dabar sostinės aikštėje susmaigstyta visai ne taip, kaip gamtoje. Juk iš masonų Neužmirštuolės išėmus skriestuvą ir kampuotį – pagrindinius mūrininkų įrankius, kompoziciškai žiedas gavosi tuštokas. Todėl žuvusiems sovietiniams kariams „pergalės“ dienai, kurios V.J.Stalino ir N.S. Chruščiovo laikmetyje nebuvo šventinė diena, naudojami Neužmirštuolių žiedynai šalia „koloradinės“ juostukės, dėl ko Rusijos pažangioji visuomenė kritikuoja Rusijos imperijos simbolį stalinistų-komunistų nuplagijuotą.

Todėl žuvusiųjų atminimą reiktų gerbti ir ne brukti, Tautai neišaiškinus masonų simbolio detalės skolinimosi prasmės. Kai neišaiškinama, o tik brukama, tai jau plagijavimo elementas. O tai svetima Demokratijai, už kurią žuvo Laisvės gynėjai ir žuvo, ne žinoję masonų simbolių, žuvo matydami tik Trispalvę plazdančią, kuri sovietmetyje buvo griežčiausiai draudžiama. Todėl pagalvokime, kodėl dabar vėl trinama brangi tautinė simbolika iš atminties. Ar ne tų pačių, kurie jos nemėgo? Juk jie dabar, visur pralindę į valstybines struktūras bei partijas, visaip bando suniekinti atminimą, nes trijų spalvų derinys užgimė dar prie Tado Kosciuškos 1794 m. sukilime, kuris simbolizavo kovą prieš Rusijos imperiją. Ji dabar vėl atgyja su tokiomis pačiomis imperinėmis užmačiomis. Todėl ne atsitiktinai bandoma ištrinti iš atminties brangią simboliką, net su policijos (buvusiu milicijos) čebatu, patrypiant trispalvę, kada Valstybinį himną gieda susirinkusieji Garliavoje. Ir nors Dalia Grybauskaitė pripažino PERTEKLINĘ POLICIJOS JĖGĄ savo rinkiminėje kampanijoje, bet, matyt, Mykolo Burokevičiaus partinės mokyklos principai neleidžia toliau gilintis į Liubiankoje sudarytų metodikų likučius mūsų teisėsaugoje. Todėl trispalvė turi išlikti ir kaip visuomenės pasipriešinimo simbolis prieš dar užsilikusią neteisybę.