R. Vanagaitė pasiskundė žydų internetinei televizijai, kad jos naujausia knyga Lietuvoje bus utilizuota

Pridėti naują straipsnį

Nori prisidėti? Dalinkis straipsniu arba rašyk savo!


Nepriklausomas konservatorių portalas delfi.lt pranešė, kad rusų kalba transliuojančiai Izraelio televizijai „Iton.TV“ pasakodama apie privačios leidyklos sprendimą nutraukti su ja bendradarbiavimą, rašytoja Rūta Vanagaitė leido suprasti – Nepriklausomoje Lietuvoje yra draudžiamų temų.

Apie tai skelbiama publikacijoje „R. Vanagaitė nesustoja: rusų kalba transliuojančiai Izraelio televizijai karčių žodžių Lietuvai negailėjo“.

„Tai, ką radau archyvuose, man sukėlė nerimą. Pasirodo, kad jis (A. Ramanauskas – Vanagas) bendradarbiavo su KGB, pasirodo, kad jis išdavė visus 22 asmenis, kurie jį slėpė, ir prieš pabaigą jis pradėjo girti Sovietų Sąjungą ir žadėjo, kad bendradarbiaus, taip išpirkdamas savo kaltę“, – Izraelio televizijai tvirtino R. Vanagaitė.

Susiję:

Apčiuoptas Rusijos pėdsakas partizano A. Ramanausko-Vanago niekinimo kampanijoje   


Įvertink straipsnį: 8   1
Pridėti naują straipsnį

Nori prisidėti? Dalinkis straipsniu arba rašyk savo!

Komentarų kol kas nėra


VISI STRAIPSNIAILIETUVAPASAULISKAIMYNAISMAGUMAI



Reklama

PressJazz.tv

Paveiksliukai


Video



Rėmėjas

Draugai

VISUOMENĖS SAUGUMO KONCEPCIJA

Puslapis feisbuke


Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Kiekvienas žmogus su čia pateikta informacija elgiasi savo nuožiūra.
Pradžia: 2014 rugpjūčio 18 | 852 | 415.956