Autorius: Milena Puchova, LEU Šaltinis: https://minfo.lt/svietimas/str... 2018-08-14 13:03:31, skaitė 699, komentavo 1
Dvejus metus dirbanti pradinių klasių mokytoja Audronė Krivickaitė tikina, jog pedagogo profesijos pasirinkimą nulėmė mama. Pastaroji kelis dešimtmečius dirba pradinių klasių mokytoja, todėl Audronę paskatino sekti jos pėdomis. Prieš šešerius metus mergina pasirinko pradinio ugdymo pedagogikos bakalauro studijas ir jas sėkmingai baigė. Iš karto po studijų mokytoja pradėjo dirbti mokykloje. „Aš jaučiu prasmę dirbti mokymosi įstaigoje. Ne tik pati mokau mažuosius vaikus, bet ir kartu su jais mokausi. Kasdien mano darbe netrūksta įvairiausių bandymų, kūrybiškumo ir išradingumo“, – sako mokytoja.
Pasak Audronės, šiandieninį mokymosi procesą kuria ne tik mokytojas, bet ir mokiniai, tėvai. „Pamoka negali apsiriboti darbu nuo skambučio iki skambučio. Mokymosi procesas turi būti dinamiškas. Mūsų mokykloje mokomės per patyrimą, tad moksleiviai daug juda, atlieka eksperimentus, tyrimus. Mokinys pats turi ištirti, atrasti, sužinoti, įgyti žinių, o ne tik gauti informaciją iš mokytojo ar vadovėlio“, – tikina pedagogė.
Šiemet Audronė Krivickaitė baigė švietimo vadybos ir lyderystės magistro studijas. Absolventė tikina, jog jos didžiulis noras prisidėti prie švietimo ir Lietuvos ateities. Audronė tiki, kad ateities pedagogai, atsiremdami į naujos kartos mokytojų rengimą VDU Švietimo akademijoje, gali keisti Lietuvos švietimą.
Videopokalbyje #KuriantysLietuvą pradinių klasių mokytoja A. Krivickaitė dalijasi savo pedagoginiais patyrimais ir iššūkiais, sėkmingos pamokos receptu.