Kosmoteizmas: link begalybės, 1 dalis

Autorius: Šturmuotojas Šaltinis: https://nationalvanguard.org/2... 2021-03-03 20:08:00, skaitė 1750, komentavo 32

Kosmoteizmas: link begalybės, 1 dalis

* * *

Kosmoteizmas: link begalybės, 1 dalis, daktaras Williamas L. Pierce'as

The Legacy of Dr. William Pierce: April 2015

KADA matau, krikščionybė turi daugybę elementų, kenksmingų mūsų žmonėms. Vienas iš jų yra jo egalitarizmas. Jūs žinote: „nuolankieji paveldės žemę“, „paskutiniai bus pirmieji, o pirmieji bus paskutiniai“. Tai yra visa „Pamokslas ant kalno“ idėja paguldyti žmones ir numušti tuos, kurie yra ant krūvos viršaus, nepaisant to, kaip jie ten pateko. Tai yra pagrindinė krikščioniškos doktrinos dalis, ir aš manau, kad tai kenkia tvarkingai visuomenei. Pažvelgus į krikščionybę, jūs turite peržengti reikalavimus ir ritualus - būsite pakrikštyti, laikysitės santuokos sakramento ir pan. ir padėjo mums pereiti į šį destruktyvų demokratinį amžių.

Krikščionybėje yra universali žinia, kad visi esame panašūs, kad iš esmės nėra skirtumo tarp žmonių, kad svarbu tik tai, ar esate Jėzaus kaimenėje, ar ne. „Mes visi esame vieningi pagal Kristaus Jėzaus idėją - vyras ir moteris, balti ir juodi, graikai ir žydai. Mes visi esame lygūs Viešpaties akyse. Tiesa ta, kad mes visi nesame vieni, ir mes skirtingi vienas nuo kito, o kai kurie asmenys ir kultūros yra geresni už kitus. Viskas, kas užgožia tą realybę ir jos padarinius, viską stabdo.

Kita krikščionybei būdinga idėja yra ta, kad tai, ką mes darome čia, žemėje, iš tikrųjų neturi reikšmės. Šis gyvenimas yra tik bandymų poligonas; tikrasis veiksmas vyks kažkur kitur, po mūsų mirties. Yra nuomonė, kad mes neturime iš tikrųjų likti ties tuo, nes Dievas viską kontroliuoja. Jis visą laiką mus stebi ir laukia, ir jis gali paspausti šį ar tą mygtuką ir padaryti viską, ko nori. Mes nekontroliuojame ir bet kokiu atveju to neturime, nes tai tikrai ne mūsų, o Dievo pareiga. Man tai reiškia atsakomybės atsisakymą.

Krikščionybėje yra visas prietaras ir beprotybė. Kai turėjo galimybę, krikščionys sudegino laisvus mąstytojus, amžiams slopino intelektinę raidą ir nuvedė žmones prie tų savižudiškų kryžiaus žygių. Manau, kad krikščionybė yra daugiau nei iš esmės nekenksmingas nukrypimas; tai tikrai pavojinga. Kartu tai sakau ir pripažįstu, kad dauguma krikščionių yra protingi ir padoriai žmonės. Tiesiog jie ne viską apgalvojo. Jie nėra problema - tai doktrina.

Europietiška dvasia yra daug labiau išreikšta pagoniškoje Šiaurės Europos tradicijoje. Buvo daugiau minties, kad žmogus yra atsakingas už jį supantį pasaulį. Jis yra atsakingas už savo veiksmus. Jis atsakingas niekam kitam, tik sau ir savo giminėms. Laikytis europietiškos garbės ir atsakomybės sampratos man daug labiau atitinka mūsų prigimtį, nei bandyti laikytis krikščionybės. Suprantu, kad tai sudėtingas dalykas, nes tūkstantį metų krikščionybę modifikavo europietiškas jausmas, tradicijos ir religinės idėjos. Štai kaip krikščionybei pavyko taip susigaudyti Europoje, prisitaikant prie ten esančių sąlygų.

Su drąsaus vikingo įvaizdžiu galiu susieti kur kas labiau nei su kryžiaus idėja, kuri atrodo tokia svetima kaip religijos simbolis. Žmogus prikaltas prie kryžiaus, nukryžiuotas. Tai man atrodo keista. Man sunku tai gerai jausti. Man tai neatrodo europietiška. Reikėtų, kad kažkas, turintis tikrai svetimą mąstymą, pasirinktų ką nors panašaus kaip religijos simbolį. Tai egzekucijos scena. Panašu, kad jei pradėčiau naują religiją ir pasirinkčiau simboliu vyrą, kabantį ant kartuvės, arba geležiniame narve su varnomis, besigraužiančiomis jo griaučius.

Vienas iš pagrindinių pagonių religijos simbolių yra gyvenimo medis, jis vadinamas „Pasaulio medžiu“, kuris atspindi jų kosmologiją. Man „Pasaulio medis“ yra daug tinkamesnis religijos simbolis mūsų žmonėms.

Yra daug žmonių, kurie sako: „Kur mes būtume be krikščionybės? Mes prievartautume ir žudytume vienas kitą “. Na, mes prievartaujame ir žudome vieni kitus, kaip yra. Faktas yra tas, kad prieš krikščionybės viešpatavimą europiečiai išlaikė tokius dalykus, kurdami bendruomenes. Jie turėjo taisykles, kurios buvo prasmingos atsižvelgiant į jų išlikimą ir gyvenimo būdą, ir taisyklės buvo vykdomos, ir daugiau ar mažiau žmonių taisyklių laikėsi. Kad žmonės liktų eilėje, nebūtina taikyti kažkokių antgamtinių sankcijų.

Vienas iš dalykų, kurį cituoju, dažnai kilęs iš Šiaurės Europos nekrikščioniškų raštų, ir jis pasakoja maždaug taip:

Galvijai miršta, giminės miršta,
taip pat žmogus turi mirti pats.
Bet aš žinau vieną dalyką, kuris niekada nemiršta,
ir tai yra mirusio žmogaus poelgis.

Šlovė čia nereiškia šlovės, kaip mes apie tai galvojame šiandien - žinomumas, žmonių žinojimas, kas tu esi, garsenybė. Šiuo atveju šlovė reiškia jūsų reputaciją, įspūdį, kurį darote pasauliui ir savo draugams, kol esate gyvi. Jei gyveni taip, kaip tai garantuoja, tavo žmonės kartas tave prisimins kaip asmenybę, kuri padarė didelių dalykų arba buvo išskirtinai išmintinga, teisinga ar drąsi, kad ir kas tai būtų. [Be genetinio nemirtingumo], tai yra vienintelis nemirtingumas, kuris yra tikras, ir tai yra tam tikras nemirtingumas, kuris žmonėms gali turėti reikšmės ir realiai paveikti jų gyvenimą. Jums nereikia pažado apie nemirtingumą po mirties, kad žmonės būtų geri žmonės.

Kosmoteizmas yra idėja, kurios laikas atėjo. Dalį kosmoteizmo išraiškų galime rasti tarp senolių raštų prieš 25 amžius. Daugelis graikų ir romėnų filosofų suprato mūsų tiesos dalis. Tas pats pasakytina apie pagoniškus Šiaurės Europos filosofus - taip pat apie kai kuriuos iškilius krikščionių mąstytojus viduramžiais, nepaisant esminių kosmoteizmo prieštaravimų su Bažnyčios mokymu.

Tada XVIII ir XIX amžiuje kilo didžiulis kosmetologo jausmas. Kosmoteizmas ar bent vienas kosmetizmo aspektas buvo pagrindinė viso romantizmo judėjimo idėja mene ir literatūroje, pradedant Aleksandru Popiežiumi, baigiant Josephu Turneriu ir Williamu Wordsworthu. Kosmoteizmas yra pagrindinė 20-ojo amžiaus mokslo idėja. Šiandien vis daugiau mąstytojų, ypač mokslinių mąstytojų, supranta tą faktą ir aiškiai išreiškia šį supratimą.

Tarp kai kurių viduramžių mąstytojų ir kai kurių šiuolaikiškesnių filosofų yra konkrečiai kosmoteistinių teiginių: Hegelio, Fichteo ir kitų. Kuo daugiau žmogus pažvelgs į šį klausimą, tuo aiškesnė bus ši kosmoteistinė gija, einanti per mūsų rasės dvasinę ir intelektualinę istoriją.

Kiekvieną savaitę susiduriu su vis daugiau pavyzdžių. Tik praėjusį ketvirtadienį kažkas man atsiuntė šį romanisto DH Lawrence'o pareiškimą - aš pacituoju tik dalį ilgesnio Lawrence'o teiginio: „Mes ir kosmosas esame vienas. Kosmosas yra didžiulis gyvas kūnas, kurio dalys vis dar esame. Saulė yra puiki širdis, kurios drebulys teka mažiausiomis mūsų gyslomis. Mėnulis yra puikus žvilgantis nervų centras, iš kurio mes virpame amžinai ... Dabar visa tai yra tiesiog tiesa, kaip žmonės žinojo didelėje praeityje ir kaip jie vėl pažins “.

Per pastaruosius kelis dešimtmečius galima rasti šimtus kitų garsių vyrų kosmetologų posakių. Nėra jokių abejonių, kad mūsų žmonės per amžius čiupinėjo kosmetologo tiesos - ir šiandien, kaip niekada, ją randa. Rytoj tai bus dominuojanti idėja pasaulyje.

Dabar galima suprasti, kodėl tai yra mūsų akimirka istorijoje - tik kodėl kosmoteisto srovė per pastaruosius 2500 metų šiandien turėjo tapti potvyniu. Leiskite atkreipti dėmesį į dalykų, dėl kurių kilo šis potvynis, santaką.

Vienas iš šios santakos dalykų buvo Vakarų minties persiorientavimas XIX amžiuje iš esmės statinio į dinamišką visatos vaizdą. Darvinas, be abejo, yra žmogus, kuris vaidino pagrindinį vaidmenį šiame persiorientavime, nors jis prasidėjo prieš jį ir nebuvo baigtas jo mirties metu. Viduramžių pasaulio vaizdas buvo kaip baigtas kūrinys. Nuo Darvino mes matėme pasaulį kaip nuolatinį ir nebaigtą kūrimo, evoliucijos procesą. Šiam evoliuciniam požiūriui į pasaulį yra tik apie 100 metų, nes jis yra visuotinai priimtas.

Prieš tai žmonės, išsakę kosmoteistines idėjas, pirmiausia išreiškė visatos, ypač Dievo ir žmogaus, vienybės jausmą, priešingai nei Bažnyčios požiūris. Šios idėjos patenka į bendrą panteizmo kategoriją. Tačiau panteizmas yra tik vienas kosmoteizmo aspektų. Panteistams, bent jau daugumai jų, trūko visatos kaip besivystančios esybės supratimo, todėl jų supratimas buvo neišsamus. Dėl jų statiško požiūrio į pasaulį jiems buvo daug sunkiau prieiti prie kosmoteistinės tiesos.

Dar vienas dalykas istorinėje santakoje, dėl kurios šiandien buvo priimtas kosmetizmas, buvo drastiškas krikščionių bažnyčios vaidmens sumažėjimas per pastaruosius šimtą metų. Dar visai neseniai Bažnyčia dominavo intelektiniame Vakarų gyvenime. Bažnyčios doktrina, kuri, kaip ką tik minėjau, iš esmės prieštarauja mūsų tiesai, stipriai paveikė daugumos - tiesą sakant, beveik visų - mąstytojų, daugumos mokytojų ir daugumos rašytojų požiūrį. Šiandien Bažnyčia tiesiogiai veikia tik nedidelę pirmaujančių mąstytojų mažumą. Taigi ši pagrindinė kliūtis sutikti su kosmoteizmo tiesa, barjeras, kuris buvo daugiau nei tūkstantis metų, subyrėjo. Aš, žinoma, neturiu omenyje, kad krikščionybė yra mirusi ar kad Bažnyčia nebeturi jokios įtakos. Tarp žmonių masių,Bažnyčios doktrina vis dar yra gana galinga, tačiau ji nebėra tokia tarp pirmaujančių Vakarų protų.

Galiausiai yra neišvengiamas faktas, kad kosmoteizmas yra požiūris, link kurio vadovaujasi šiuolaikinis mokslas - nesvarbu, ar prie pasaulio priartėjama mikroskopiškai, ar makroskopiškai, ar jis tiria elementarias daleles, ar žvaigždžių evoliuciją. Taigi, kartoju - kosmoteizmas yra ateities banga.