Autorius: Algimantas Lebionka Šaltinis: http://lebionka.blogspot.com/2... 2022-05-09 04:09:00, skaitė 243, komentavo 3
Ponios ir ponai,
Prieš metus perspėjome, kad tuo metu pradėta "Konferencija dėl Europos ateities" (CoFoE) tėra atvirumo regimybė. Šiandien mūsų vertinimai pasitvirtino. Visapusiška Europos Sąjungos reforma, kurios neva nori patys europiečiai, yra sena centralizuotai valdomos federacijos idėja. Grėsmė Lenkijos suverenitetui ES dar niekada nebuvo tokia didelė. Atrodo, kad šis biuletenis šiuo metu yra vienintelis balsas Lenkijoje, kuriame kalbama apie pavojus ir perspėjama dėl Europos Sąjungoje įgyvendinamų pokyčių.
ES supervalstybė kuriasi mūsų akyse
2021 m. gegužės 9 d. - Roberto Šumano deklaracijos, kuria buvo padėti Europos, kaip suverenių tautų sąjungos, integracijos pamatai, metinių dieną - buvo atidaryta ES konferencija "Europos ateitis". Paradoksalu, bet jau dabar atskleistas "konferencijos" tikslas - palaidoti didžiąją Roberto Šumano idėją ir įgyvendinti marksizmo ideologo Altiero Spinelli, kuris aiškiai rašė apie nacionalinių valstybių panaikinimą, viziją, net jei tai įvyktų prieš pačių europiečių valią.
Pagal darbo tvarkos taisykles "Konferencija dėl Europos ateities" turėjo būti renginių ciklas, kuriame "Europos piliečiai iš visų socialinių grupių ir visų Sąjungos kampelių", naudodamiesi specialia interneto platforma, išsakytų savo nuomonę apie Bendrijos reformos veikimą ir galimas kryptis iš apačios į viršų. Tačiau ES ideologai sau pasiliko visišką galutinių CoFoE dokumentų rengimo proceso kontrolę. Bendrijos piliečių balso svarba buvo tik fasadas, suteikiantis ES federalizacijos postulatui visuomenės paramos regimybę. Be to, šis ketinimas nukreipti paprastų žmonių balsus buvo išreikštas Konferencijos darbo tvarkos taisyklių 1 straipsnyje, kuriame teigiama, kad "veiksminga valdymo struktūra padės vadovauti Konferencijos darbui".
Darbas svarbiausiu Europos lygmeniu konferencijoje buvo suskirstytas į keturias grupes, kuriose piliečiams patarinėjo eurokratų paskirti "nepriklausomi ekspertai". Federalistų tikslas - sudaryti įspūdį, kad visuomenė remia tolesnį ES kompetencijos plėtimą valstybių narių sąskaita. Štai kodėl RK darbo tvarkos taisyklių 2 straipsnyje raginama kelti reikalavimus ne tik tose srityse, "kuriose ES turi kompetenciją veikti", bet ir tose, kuriose ji neturi kompetencijos, ir "kuriose ES veiksmai būtų naudingi piliečiams".
Konferencijai pateiktas ES piliečių nuomones ir idėjas surinko ir parengė 9 darbo grupės, kurioms vadovavo... ES pareigūnai. Būtent jie sprendžia, kurie balsai bus įtraukti į galutines ataskaitas. Įdomu tai, kad grupei, kuri rūpinasi piliečių nuomonėmis dėl vertybių, teisės ir teisinės valstybės, pirmininkauja Europos Komisijos pirmininko pavaduotoja Věra Jourová, kuri ne kartą užsipuolė Lenkiją ir Vengriją.
Balandžio pabaigoje konferencijos plenarinėje sesijoje buvo priimtos darbo grupių parengtos rekomendacijos. Tarp jų, be kita ko, buvo pasiūlymas išplėsti ES lėšų išmokėjimo sąlygiškumo mechanizmą ne tik tiesioginės grėsmės ES biudžetui atveju, bet ir bet kokio kito teisinės valstybės principo pažeidimo atveju, kurį pareigūnai nori laikyti neapibrėžtų "ES vertybių" nesilaikymo pažeidimu. Dėl to eurokratams bus daug lengviau daryti ideologinį spaudimą konservatyvioms mūsų regiono tautoms. Briuselio radikalai taip pat nori suteikti ES kompetenciją sveikatos priežiūros srityje, kad galėtų priversti visas ES šalis atlikti abortus "pagal pareikalavimą". Be kita ko, rekomenduojama atsisakyti vienbalsiškumo ir veto teisės, kurios suteikia mažesnėms šalims apsaugą nuo ES milžinų diktato ir leidžia joms įgyvendinti savo nacionalinius interesus.
Tačiau dauguma reikalavimų suformuluoti bendrai ir dviprasmiškai, todėl juos galima aiškinti pagal federalistų, siekiančių sukurti centralizuotą Europos supervalstybę, grindžiamą komunistų "Ventoteno manifeste" išdėstytais principais, programą.
Mūsų griežtas nepritarimas galutinėms "konferencijos" išvadoms, laimei, nėra pavienis. Protestuodami prieš "konferencijos" postulatus, Europos Parlamento nariai iš Europos konservatorių ir reformistų frakcijos pasitraukė iš CoFoE, laikydami ją "surežisuotu ir politiškai manipuliuojamu renginiu". Deja, konferencijos rekomendacijoms pritaria Europos liaudies partija ir socialdemokratai - dvi didžiausios Europos Parlamento frakcijos.
Štai kodėl mūsų teisininkų, kurie nuosekliai siekia suburti stiprią koaliciją prieš ES federalizaciją, veikla yra tokia svarbi.
Mes sakome "ne" Europos supervalstybės kūrimui
Reaguodami į precedento neturinčią grėsmę mūsų tėvynės suverenitetui, Ordo Iuris ekspertai rengia išsamią Konferencijos dėl Europos ateities rekomendacijų, kuriomis kėsinamasi į Lenkijos konstitucinę tapatybę, analizę. Žingsnis po žingsnio, tiksliai ir suprantamai parodysime, kaip konkrečių CoFoE gairių įgyvendinimas sustiprins nuo europiečių valios nepriklausančią Briuselio biurokratijos kompetenciją demokratiškai išrinktų suverenių valstybių vyriausybių sąskaita.
Analizę perduosime Europos Parlamento nariams ir ES vyriausybėms. Taip mes darysime spaudimą laisvųjų tautų atstovams, kad jie imtųsi veiksmų ir kartu pasipriešintų bandymui sukurti centralizuotą ES supervalstybę. Siekdami daryti dar veiksmingesnę įtaką valdantiesiems, bendradarbiausime su užsienio partneriais, taip pat ir pernai įsteigtame Aljanse už bendrąjį gėrį.
Savo preliminarias pastabas dėl CoFoE rekomendacijų Ordo Iuris pateikė jau gegužės 4 d. Strasbūre per Europos Parlamento narių grupės "Tapatybė ir demokratija" surengtą diskusiją, skirtą galimiems Lisabonos sutarties pakeitimams ir federalistų kontroliuojamos konferencijos rekomendacijų keliamiems pavojams. Tarptautinės teisės centro "Ordo Iuris" direktorės Weronikos Przebieralos kalboje kritikavome tarptautinių sąrašų įvedimą EP rinkimuose ir vienbalsiškumo taisyklės panaikinimą. M. Przebierała taip pat teigė, kad vadinamasis sąlygiškumo mechanizmas, pagal kurį ES lėšų mokėjimas valstybėms narėms priklauso nuo to, ar laikomasi neapibrėžtų "ES vertybių", bus naudojamas tokiems radikaliems postulatams, kaip abortų pagal pareikalavimą įteisinimas arba homadopcija, skleisti. Ordo Iuris pozicija leido daryti išvadą, kad jei ES iš tiesų reikia institucinės reformos, ji turėtų būti vykdoma ne federacijos, o Tėvynių Europos, grindžiamos nacionalinių valstybių suverenumu ir grįžimu prie krikščioniškųjų Europos šaknų, kryptimi.
Dar prieš paskelbiant konferencijos dėl Europos ateities rekomendacijas užtikrinome, kad federalistai visiškai nedominuotų šiose svarbiose diskusijose dėl ES ateities. Balandžio mėnesį Briuselyje surengtoje tarptautinėje konferencijoje skambėjo Europos valstybių suverenumo šalininkų balsas. Renginio metu mūsų ekspertai kartu su Europos Parlamento nariais iš įvairių frakcijų ir šalių bei žymiais intelektualais įrodė, kad ES pareigūnų kaltinimai Lenkijai ir Vengrijai dėl tariamo teisinės valstybės principo nesilaikymo kyla ne iš sutarčių teisės, o yra tik politinės kovos priemonė. Be to, tiksliai neapibrėžto teisinės valstybės principo klausimo kėlimas yra puiki priemonė genderistams primesti savo ideologinius sprendimus valstybėms narėms.
Konferencijoje pristatėme pranešimą anglų kalba apie teisinę valstybę, kuriame sukaupėme savo ilgametę patirtį. Jame išsamiai analizuojame Europos Komisijos Lenkijai mestus kaltinimus dėl tariamų teisinės valstybės principo pažeidimų ir įrodome, kad jie nepagrįsti. Be kita ko, aiškiai ir tiksliai nurodome, kad Lenkijoje niekada nebuvo "zonų be LGBT". Pranešime taip pat primenama, kad Europos Parlamentas peržengia savo kompetencijos ribas, nes nuolat priima ideologines rezoliucijas, nukreiptas prieš Lenkiją, gyvybės apsaugą ar šeimą.
Dėl mūsų dalyvavimo tapo aišku, kad Lenkijoje yra didelis pasipriešinimas tolesniam suvereniteto atsisakymui. Sukurti tarptautiniai aljansai suteikė mūsų analizei pakankamai platų atgarsį.
Prieštaraujame Europos Sąjungos ideologizavimui
Šių metų pradžioje Prancūzijos prezidentas Emmanuelis Macronas pareiškė pritariantis tam, kad neapibrėžta "neapykantos kalba" būtų įtraukta į Europos nusikaltimų katalogą. Tai prilygtų cenzūros įvedimui prieš gyvybės, santuokos, laisvės ir šeimos gynėjus. Tiesos sakymas, kuris laikomas "neapykanta", taptų nusikaltimu, prilygstančiu prekybai žmonėmis, seksualiniam moterų ir vaikų išnaudojimui ar neteisėtai prekybai ginklais.
Gindami saviraiškos laisvę, mūsų ekspertai parengė teisinę analizę, kurioje įrodėme, kad EK projekto priėmimas gali pažeisti žodžio, sąžinės ir susirinkimų laisves ir lemti, kad ES valstybėms narėms bus nustatyta konkreti konkretaus elgesio kriminalizavimo kvalifikacija, sukuriant naują nusikalstamumo sritį.
Prancūzijos prezidentas taip pat paragino įtraukti "teisę į abortą" į Pagrindinių teisių chartiją, kurios ES šalys privalo laikytis. Praktiškai tai panaikintų ilgalaikes Lenkijos gyvybės gynėjų pastangas, kurios prisidėjo prie to, kad Konstitucinio Tribunolo sprendimu būtų pakeltas gyvybės apsaugos lygis Lenkijoje. Jei abortai būtų įtraukti į Chartiją, eurokratai, naudodamiesi sąlygiškumo mechanizmu, galėtų savavališkai paskelbti, kad Lenkija, atsisakydama žudyti negimusius lenkus, pažeidžia teisinės valstybės principą, ir įšaldyti išmokas iš ES biudžeto.
Kitas prezidento E. Macrono pasiūlymas - suteikti Europos Parlamentui teisėkūros iniciatyvos teisę. Atsižvelgiant į tai, kad šioje ES institucijoje dominuoja radikaliai nusiteikę Europos Parlamento nariai, tai gali lemti greitą Bendrijos teisės ideologizavimą.
Dabartinės kadencijos EP priėmė keletą rezoliucijų, kurių turinys peržengė ES kompetencijos ribas. Tarp jų buvo:
I. Matičiaus ataskaita, kurioje raginama neriboti abortų prieinamumo, panaikinti sąžinės išlygą nacionaliniuose teisės aktuose ir finansuoti lyties keitimo operacijas iš valstybės biudžeto,
II. Rezoliucija, kuria siekiama ES paskelbti "LGBT laisvės zona", melagingai teigiant, kad Lenkijoje yra "laisvosios LGBT zonos"; ir
III. Dvi rezoliucijos, kuriose smerkiamas Lenkijos Konstitucinio Teismo sprendimas, kuriuo Konstitucinio Teismo teisėjai pripažino, kad eugeniniai abortai prieštarauja Konstitucijai. Kadangi pastarosios dvi rezoliucijos taip pat pažeidė gerą Ordo Iuris vardą, apskundėme jas Europos Sąjungos Teisingumo Teismui, kuris jau metus daro viską, kad išvengtų sprendimo.
Mes sakome "ne" homoadoption
Taip pat kovojame prieš Europos Komisijos siūlomo reglamento dėl tėvystės pripažinimo tarp valstybių narių įgyvendinimą. Jei dokumentas bus priimtas, visos ES valstybės narės, įskaitant Lenkiją, bus priverstos pripažinti kitoje ES šalyje įformintą homoseksualios poros vaiko įvaikinimą.
Kadangi Lenkijos Konstitucijoje įvaikinimo privilegija suteikiama tik santuokai, kuri apibrėžiama kaip vyro ir moters sąjunga, galima tikėtis, kad Lenkijos ir ES konfliktas dėl Lenkijos Konstitucijos viršenybės ES teisės atžvilgiu dar labiau paaštrės. Neseniai priimtame Lenkijos Konstitucinio Tribunolo sprendime patvirtinama, kad ES reglamentai, kurie prieštarauja Lenkijos Konstitucijai, nėra privalomi Lenkijai. Būtent taip nutiks, jei Lenkijai bus bandoma primesti prievolę pripažinti antikonstitucinę homoadopciją.
Siekdami užkirsti kelią ginčo eskalacijai ir sustabdyti homadopcijos įvedimą ir kitose ES valstybėse narėse, suorganizavome tarptautinę peticiją Europos Komisijos pirmininkei Ursulai von der Leyen, kurioje raginome "laikytis Sutarčių nuostatų ir valstybių narių teisių bei atšaukti prieštaringai vertinamą projektą, kurio priėmimas būtų akivaizdus ES suteiktų įgaliojimų viršijimas ir ES valstybių narių teisės priimti teisės aktus pagal piliečių valią pažeidimas. Peticiją parėmė 21 organizacija iš visos Europos.
Taip pat dalyvavome viešose konsultacijose dėl reglamento projekto ir EK pateikėme savo kritišką poziciją. Jame nurodėme, kad reglamento projektas ne tik neprisideda prie laisvo asmenų judėjimo įgyvendinimo, bet ir viršija Sutartyse ES institucijoms suteiktą kompetenciją. Priminėme, kad Bendrijos šalių oficialių dokumentų abipusio pripažinimo klausimą reglamentuoja 2016 m. reglamentas, kuris vis dėlto nenumato neteisėto ES kišimosi į valstybių narių materialinę šeimos teisę.
Šiuo metu EK projektas vis dar yra Europos Komisijos konsultacijų etape. Nuolat stebime su tuo susijusį darbą ir esame nuolat pasirengę reaguoti, kai tik pareigūnai norės priversti suverenias valstybes įgyvendinti homoadopciją savo nacionalinėse teisinėse sistemose.
Kartu sustabdysime ES federalizavimą
Konkretūs reikalavimai, paskelbti kaip "Konferencijos dėl Europos ateities" išvados, turi pražūtingų pasekmių Lenkijos suverenitetui. Panaikinus veto teisę ir vienbalsiškumą Europos Sąjungoje, ideologinė dauguma galės Lenkijai primesti bet kokį įstatymą, susijusį su gyvybe, laisve, šeima, taip pat nuosavybe, verslumu ar gynyba.
"Ordo Iuris" teisininkai yra gerai susipažinę su "Konferencijos" mechanizmais ir jos tikslais. Mes ginsime Lenkijos suverenitetą ir prigimtinę teisinę tvarką, imdamiesi sistemingų, profesionalių ir strategiškai parengtų veiksmų, kad plačia tarptautine koalicija sustabdytume ES supervalstybės projektą.
Tačiau kiekvienas mūsų veiksmas įmanomas tik remiant tokiems žmonėms kaip jūs, kurie tiki, kad mūsų tėvynė turi išlikti suvereni valstybė.
Rengiant išsamius atsakymus į "Konferencijos dėl Europos ateities" galutinę ataskaitą, būtina pasitelkti daug patyrusių teisininkų ir kitų sričių ekspertų, kurie išsamiai išanalizuos svarstomus klausimus. Apskaičiuota, kad tokio dokumento parengimas, vertimas į anglų kalbą ir viešinimas iš viso kainuos iki 40 000 PLN.
Mūsų analitikai, toliau stebintys Europos Parlamento ir Europos Komisijos darbą, turi dirbti daug valandų. Per mėnesį tam skiriame ne mažiau kaip 6 000 PLN. Be to, vieno memorandumo, kuriame išsamiai aptariama konkreti teisinė problema, paneigiamas radikalių aktyvistų melas ir manipuliacijos, parengimas kainuoja 6 000 zlotų.
Todėl norėčiau paprašyti jūsų paremti Institutą 30, 50, 100 ar bet kokia kita suma, kad galėtume apginti savo tėvynės suverenitetą Europos Sąjungos forume.
P.S. Konferencijos dėl Europos ateities galutinė ataskaita yra dar pavojingesnis dokumentas, nei tikėjomės. Jo autoriai padarė išvadą, kad jie žaidžia dėl visko - dėl visiškos Briuselio biurokratų valdžios virš nacionalinių valstybių. Mūsų laukiantis darbas yra beprecedentis. Be jūsų paramos mes tiesiog negalime to padaryti.
Teisinės kultūros institutas "Ordo Iuris" yra fondas, veikiantis tik rėmėjų dosnumo dėka.