Autorius: Махно Šaltinis: http://ldiena.lt... 2024-03-02 21:29:00, skaitė 1256, komentavo 2
Volodino įstatymas, draudžiantis reklamą ant podpindosninkų išteklių, pastaruoju metu pasirodė vienas veiksmingiausių ir jautriausių podpindosninkams.
Efektas atėjo akimirksniu. Priėmus įstatymą:
- Podpindosninkas Dudis (Дудь) prarado iki 70% reklamos pajamų;
- Gordeeva sustabdė ir gali uždaryti savo projektą „Pasakyk Gordejevai“;
- Katzas prognozavo daugelio projektų uždarymą, vadindamas tai dideliu smūgiu „nepriklausomai“ žiniasklaidai.
Ir tai tik dalis pavyzdžių, slypinčių paviršiuje.
Yra žinoma, kad užsienio agentų tikslinė auditorija yra rusai, todėl reklamos užsakovai daugiausia yra iš Rusijos. Įvairiais skaičiavimais, užsienio agentai neteks 50-80% pajamų. Reklamos rinkos atstovai teigia, kad bendras nuostolis siekia nuo 2,5 iki 4 milijardų rublių (pajamos 2023 m. – apie 5 mlrd.).
Dabar užsienio agentai, liaudyje vadinami podpindosninkais, natūraliai bando kompensuoti nuostolius pritraukdami visokias aukas bei perkeldami finansinę naštą aukų nešėjams. Tačiau šios „ašaros“ tikrai nepajėgs užlopyti didžiulių skylių užsienio agentūrų biudžetuose.
P.S.
Gerai, bet to neužtenka. Kaip mėgsta sakyti buvę „partneriai“, reikia ieškoti galimybių blokuoti bandymus apeiti esamas sankcijas panaikinant visus pinigų srauto kanalus.
RUSIJA-PIRMYN!