Autorius: Algimantas Lebionka Šaltinis: http://lebionka.blogspot.lt/20... 2017-10-21 11:04:38, skaitė 1050, komentavo 1
„Kiekvienas kunigas, kuris vyks į Gnezną, į manifestaciją prieš pabėgėlius, bus suspenduotas“, - interviu laikraščiui „Tygodnik Powszechny” pasakė Lenkijos primarijus arkivyskupas Wojciech Polak. Jis pasakė, kad krikščionys negali užsidaryti nuo pabėgėlių.
Lenkams, išgirdus tokį pasisakymą, jiems kilo labai daug klausimų. „60 procentų lenkų nenori priimti Kristų pabėgėliuose, pasakė ministras Błaszczak, kad svarbiau už pabėgėliu yra saugumas. Jaroslavas Kačinskis, savo ruožtu pasakė, kad pabėgėliai perneša ligas, o Primarijus sako, kad mes nesame beviltiškoje situacijoje“, - rašoma wPolytice.
12 klausimų Primarijui uždavė savaitraštis wSieci. Sakoma, kad tai ne visi klausimai, kuriuos lenkai nori užduoti arkivyskupui.
1. Ar bažnyčia skelbs maldos už terorizmo aukas dieną? Kurių vakarų visuomenėje daugėja su kiekviena dieną?
2. Ar vakarų Bažnyčia neturi būti solidari su kasdieninės prievartos, didelės ir mažos, aukomis, kurią patiria nuo masinės imigracijos nukentėjusių rajonų gyventojai? Ar nereikia teikti pagalbos skurdžiai gyvenantiems lenkams?
3. Kokį procentą iš maždaug 6-7 milijardo neturtingų pasaulio gyventojų, turi priimti Europa, kad patenkinti dorovinį iššūkį, iškilusį jai?
4. Ar yra moralus skatinimas nuo karo nukentėjusių atsisakyti savo tėvynės (tokią prasmę turi turtingos Europos durų atvėrimas), jeigu išvyksta geriausi ir patys turtingiausi, mažindami šansus greito pakilimo šios valstybės iš griuvėsių? Ar bažnyčia neturi elgtis priešingai: teikti pagalbą kaip galima arčiau prie karo aukų tėvynės?
5. Jeigu yra duomenys, nurodantys, kad tarp imigrantų esantys karo pabėgėliai sudaro kelis procentus, o gal ir dar mažiau, neturi tarnauti pagrindu dėl atsargaus elgesio šiuo klausimu? Ar nereiškia tai, kad šitomis sąlygomis naudoti žodį „pabėgėlis“ dabartinės migracijos bangos atžvilgiu, tai tiesiog pasityčiojimas, jeigu ne manipuliacija?
6. Ar bažnyčia skatindama imigraciją atsižvelgia į žmonių baimę šiuo klausimu? Ar negali būti taip, kad ši baimė kyla ir lenkų išminties ir brandumo, po patirties dviejų totalitarinių režimų, kurie puikiai supranta ideologinį melą?
7.Ar vakarų valstybių patirtis, parodanti, kad islamizacija pagreitina sekuliarizaciją ir išstumia krikščionybę iš visuomeninės ir asmeninės nesukelia apmąstymų?
8. Ar mirtis vakarų bažnyčių, už ko iš tiesų slepiasi kairiųjų programa, nėra svarbia pamoka ir perspėjimu mums, lenkams, - gali būti, paskutinei masiškai tikinčiai tautai Europoje?
9. Ar dėl kunigų, aktyviai pasisakančių prieš imigraciją, suspendavimo mes galime laukti panašaus požiūrio į kunigus abortų ir platesnio Bažnyčios mokymo klausimu?
10. Ar būklė tautos, jos identiteto, vientisumo, neužsitarnauja apsaugos?
11. Jeigu bažnyčia vėl nori prisiminti tokias istorines asmenybes, kaip Władysław Warneńczyk, Jan III Sobieski ar popiežius - pasipriešinimo Ligos organizatorius, kurie islame pastebėdavo mirtiną pavojų Europai ir kovodavo nuosekliai puldami? Ar nereikia manyti, kad visi jie blogai skaitė Kristaus mokymą?
12. Ar paseno Primarijaus Višinskio mintys, kuris priminė, kad asmenys, atsakingi už kokią nors socialinę grupę, turi turėti omenyje, pirmiausiai, įsipareigojimus „savo tautos vaikams“, o tiktai po kitų tautų, ir „visos žmonijos šeimos“ atžvilgiu?
Jeigu į šiuos klausimus būtų atsakyta, mes nebūtume liudininkais šiandieninės politikos, teigiama wPolytice.
Nuorodos: