Autorius: Blogeris Zeppelinnusas Šaltinis: https://www.facebook.com/bloge... 2018-08-04 08:41:26, skaitė 998, komentavo 2
Kitą savaitę sostinės savivaldybės verslo plėtros ir turizmo agentūra „Go Vilnius“ pradeda mokesčių mokėtojų pinigais apmokėtą Vilniaus reklamos kampaniją.
Reklama anglų kalba skelbia:
„Vilnius yra Europos G taškas. Niekas nežino, kur jis, bet kai kai jį randa – tai nuostabu“.
Plakatuose – dviprasmiškas veido išraiškas demonstruojančių jaunuolių nuotraukos. Pasak „Go Vilnius“, reklama orientuota į 18-35 metų tolerantiškus europiečius.
Nežinau, kam galėjo šauti į galvą tokia, khhm, keistoka idėja - reklamuoti Lietuvos sostinę itin vulgariomis, primityviausio lygmens asociacijomis.
Tinkamomis nebent kokiam sekso turizmo kurortui Tailande ar Karibuose, bet ir tai, tik tuo atveju jei organizatorių biudžetas neleidžia nusisamdyti minimaliai profesionalių reklamos meistrų.
Taip, tokiomis reklamomis mūsų sostinė tikrai pritrauks daugiau pasaulio gyventojų dėmesio. Pasireiškiančio trolinimo, pašaipų ir patyčių formatais. Nes jokia save gerbianti valstybė ar miestas taip vulgariai-seksualiai savęs nepristato.
JPRST - ar čia seniai Lygių galimybių kontrolierė baudė kažkokią Radviliškio ar Kelmės mėsos parduotuvėlę dėl vitriną puošiančio reklaminio plakato su bikiniu pasidabinusia manekene - mat vulgaru, įžeidžia moteris bei žemina mėsos valgytojus?
O dabar pati Vilniaus savivaldybė, vadovaujama Mero R.Šimašiaus, taško vilniečių suneštus mokesčių pinigus tokioms gėdingoms "reklamoms", atspindinčiomis dvidešimtmetį perkopusių, bet šlapius sapnus vis dar sapnuojančių tolerantiškų paauglių godas?
Fui, kaip vulgaru ir neskoninga!